Saturday, January 21

merentas desa :)
fizaa shyyy :) assalamulaikum :) korang :) merentas desa sudah ! ahaha ! sempat lagi aku nak bersnapsnap ni , ni gambar aku before run tempat dye RAHSIAA ! TIGA GAMBAR JEA sempat TAKE ! , wahh ! ! paling aku takut ialah merentas desa ;D . sebab apa ? sebab body aku ni bukan kurus mana pun ! nasib baik aku selawat banyak banyak :O huh ! tahu tak , mula mula sekali , aku datang jek sekolah ---> terus pegi surau sebab nak simpan beg lah ! then , time dekat surau tak ada sesiapa pun ! beg jea yang banyak . kat luar surau ramai lah . aku pun cari lah HAFIZA kawan baru aku BTW, RUMAH SUKAN tak sama, hehe . kitorang promise nak lari sama sama =) . aku tak jumpa jumpa pun dye ! mungkin dye kena beratur dalam rumah sukan dye dulu kot sebab dye rumah biru ! huhu ! time pukul 8:oopagi ,aku terus pegi dewan besar ! rupanya cikgu cakap lari ,takpayah ikut rumah sukan pun takpa pun ikut FORM jeaa ! aku rumah kuning lagi ! ahehe ! biasee ,HOBEN JANG HOBEN rumah kuning dengan rumah merah beratur in dewan ! then bile dah sampai dewan ,aku cari lah BALQIS dengan DAYAH , SEBAB rumah sukan aku dengan dorangkan sama :) akhirnyaa ^_^ jumpaa punn , HAPPy deh ! AKU TERUS ambik nombor and pegi kat dorang . kitorangg pun talking-2 and gosip-2 . hikhikhik . pasal senior-2 kitorang ! ramai yang bajett doe :) suddenly jea nak pegi padang ! rain :( oh rain :( hujann siott :) ahah ! kenapalah hujan nak turun sekarang jugak ! aduihhh ,pening kepala pening ! bile jam pukul 9:20 hujan pun berhentii ! #PADANG sudah # :3 ;3 :3 9:42 pagi jea cikgu suruh pegi padang , FORM 1 untill FORM 5 ! CIKGU suruh beratur ikut FORM ! THEN <: JAM pukul 9:53 sudah cikgu suruh FORM 1 AND FORM 2 LARI dulu btw , first ladyy :) haha . pempuan lari dulu lah :) masatu aku dah jumpa FIZA pun ! kitorang kononnya nak lari speed dapat nombor 4 ke kan , okeyy , masatu angan-2 berangan jeaa (: hehe . dahla 5km :) jauh tuu ! huh ! ble cikgu tiup wisel lari , aku dengan FIZA pe lagii ! lari lah laju-2 ! heh ! hampaaa hampehhhhh ! sekerat jalan jea aku dah termengah-2 . lupa pulak nak bawa air ! fiza dah jauh dah ! aku ni ketinggalan ! SUDDENLY , hujann lebat pulak dah best-2 lari ni ! apalagi redha jea lah ! semua kena lari dalam hujan ! sakitnyaaa kaki aku , dahla haus ! aku lupa nak pakai shoesport aku ! yelah mana taklupa nya dah NERVOUS sgt nak lari ! lastlast FIZA dapat nombor 66 aku dapat no 72 . ahaha ehehe . hebat tak hebat tak ! laju kan ! korang laju tak ! takk kan ! alololo ! bile dah smpai padang balikk, habis kasut sekolah akuuu ! ohhhhh NOOOOOOOO ! KOTORNYAAAAAAA :( :( aku terdengarr pulakk AKMAL HARIZ kwan sekelas aku ! dye cakap budak laki yg dapat no 1 ! padahal budak pempuan yg lari dulu ! haiiyaa ! pempuan pempuan asal lah lembab sgtttt ! samalh dengan aku ni ! macam nak DEMAM ni punn ada ! haiiidoyyyhh ! mintak-2 lah tak demam ehh ! OKEYLAH korang ! byeeeeee ;D TAKECARE CHIUEYH :) BE YOURSELFF ^^

No comments: