Monday, January 23

happy chinesse year #
(: assalamualaikum (: korang . GONG XI FA CAI :3 CUTI sekolah sudah ! seminggu pulak tu , relax jea lah dekat rumah eh , Anywheree ! khamis ni , aku pegi jalanjalan at kelante ,jauh tak jauh en (: saja jalan jalan . pas balik pegi kelante pegi Terengganu pulakk ! mesty best !Awww >< nak tgok laut lah ! nak TAKE gambar byk-2 , then aku masukkan kat blog ni eh ! TUNGGU yeah ! hihi (: suka pulak ! dua hari jea pegi . kejap en ! hmm :( . family aku pegi dengan family NAIM cousin ain kot ! but , ain tak ikut punn ! lagipun ade wedding kat sana ! tu lah family aku beriya-iya nak pegi . lagipun dah lameee gilee tak tengok laut kat terengganu ! wweee :D BTW , semalam ada wedding TENGKU QAYYUM'S , balqis jemput abang dye kawin en mestylah jemputt ! nakk sangattt pegii ! tapi ! :'( semalam takda tranport lah :) . Parents aku semua busyy ! Nak wat macam mana takda Rezeki nak pegi en ! hmmmm :( sedihh laa . takdapat tengok pemain bola sepak N9 kawin ! mesty wife dye prettyyyy enn ! HOBE JANG HOBEN ! haha :) . kpenat ni writing nnty bile balik dari kelante , aku sambung lagi eh ! TAKECARE ! BE YOURSELFF !

No comments: