Tuesday, July 31

Selamat menyambut Bulan Ramadhan :)

| ASSALAMUALAIKUM RAMADHAN | 


                                                    Thats me lah . saya farynaaaaaa :)
     
hai guyss . disini lahh . how are you ? puase best ? aku dua hari cuti sudah sebab emcy demam .muka pun pucat semcam . hm ;( sayang jee tinggal kann puasa .
k takpe aku ganti lah nnty . Dari first day puasa aku still puasa dkat rumah je , hm ;) . tapi minggu ni insyaalah buka puasa dkat kmpung .
alahhaii . kampung aku dkat je actually . Jlan kaki pun boleh . hihi (Y) bestt woo . tak sabar nak jumpa cousin aku neh .


                                                       MAISARAH  MAHADIR 
                                            Sarahhh or maii . Lefchiuuuu cousin <3 muah sikit  :*
ni cousinn aku yg omeyyy tu . Dia memang untung . why ? sbab nya dia dah ah kawan dengan budak-2 hot dkat KL tu .
tapi dia tak lah Hot sangat pun . Kawan dia je yg HOT-2 . untunglahhh . Budak sekolah dia ramai yg HOT-2 dkat facebuk .
Sumpah tak tipu . hm ;( . best ke friend dengan budak-2 hot ni ? hm ;* . sokayy malas nak pord about thisss .
btw kan umur dia sama dengan aku . Dia suka snap-2 mcm aku . hih ;D .and teringin gila nak camera mcm yuna tu . brand canon lah .
Delighting you always . haaa , jdi tak ? . lebih kurang mcm tulah bunyi iklan dia. Yg aku snap pegang camera dkat picture ats tu pun
maklangg aku punya , haha , pinjamm saja. teringin nak pegang camera mcm tu . Finallyy dapat jugak pegang woo camera tuu .

Ehh lupa pulak . heee ;D *SENYUM TERPAKU* ;D . lololo esok ada exam !
Nak kena studyy weii . Mesti senang . haha . kang if ckp susah kang  betul-2 pulak jdi susahh .
oky byee GOODNIGHT and SELAMAT MALAM guyss  ;*
 

No comments: