Sunday, June 24

ILYOUUUUU ?

HEYY GUYS . How are you ? hehe . okay ! now nak cite pasal dia ni yang errr  !budak selalu menyakitkan hati aku .But . now aku TERsuka dia .:)
hehe . aduhhh ! macam mana ni . rasa tu datang tibatiba jea .haihh ! kenapa ni aku ? kenapa tak orang lain ? YAALLAH ! aku gila benci dia tahu . Dari form 1 lagi sampai dah jadi classmates skang ni selalu kacau aku . Ada masalah apa dia tu eh .Now ni , kalau one day tak jumpa dia
mesti MISSCRAZYY dekat dia . Even dia tak penah nampak pun benda tu semua . Haihh . lantakk lahhaii .Aku dah cuba seriesly tapi takboleh juga nak lupakan dia .Lgi lagi classmates . Dia ? tak lah hensem mana pun . sikit ah ! BTW , aku pasti aku takkan dpt couple dgn dia pun . Sebab ? aku baca status dia kat facebook . dia cakap if dia da dah tak couple lagi dengan EX dia tu . Dia still ingat sampai bila bila dkat EX dia tu. Mulamula aku tak percaya rupanya true . Hihh ! sengal lah :\ . and now dia cakap aku sombong ? siapa sombong siapa eh . Dia ke aku ?
Padahal dia yang sombong ! Duhh , sebek aku macam ni . Sampai kau nak tulis kat status kau pasal aku .Boyan lah kau ni :/ . Now bila
aku jumpa dia jea rasa DUPDAPDUPDAP hati aku ni ? haha ? Aku tak minat jiwang jiwang ni . Erhhgggg ! Tapi dia dtg shendirii . Normal lah ken ?
cinta monyet .

Bila on Facebook jea mesti buka wall dia dulu and stalker facebook dia .Sengal kenn ? hehe <3 i know it . yelah orang tengah angau kot ?
gila babenggg tol lahh .Anywayy . haritu aku cerita dkat someone bestfriend aku yeeda . mulut dia bapak ah macam buntot ayam tak boleh bla la . Tah apa dia chat dkat ehem ehem tu pun aku tak tahu . bila aku tanya jawapan dia 'MANA AKU TAHU' bodohh binti bangang lah kau . ishh ,
sakit hati .Mulai now aku da taknak percaya sesiapa pun . Bagi aku hanya tuhan je yang tu siapakah orang tu <3 <3 <3 .Dia da lah HOTSTUFF BOY dkat sekolah . hmm :/ . angan angan jea tu . lagipun ni dinamakan <3 Monkey LOVE 8> . bukan true love pun. Duhh ! bengokk lol <3 .
Okayy tomorrow is Isnin day . Hewwww <3 boleh jumpa dia . Tehheee :) K now tengah online . hmm :\ dia tak onlie pun . AH ! biar ahhhh !
K penat writingg ni .esok esok sambung lagi kaybyee darl <3




                                                                                                               love and kisses faryna <3 for you .

No comments: