Friday, April 27

Lama \

HELLO Pictures, Images and Photos
HELLO :) salam ! sudah lama aku tinggalkan blogger comel aku ni ,HAHA ! aku just selalu melayan
FACEBOOK  and TWITTER tu :) kesiann blogger ni ! rindu pulak dah dekat blog . yelah aku geram gile dengan blog aku ni haritu ! tk bolah bukak lahh, penat aku E D I T tahuu ^___^ haishh ! SABTU esok:) aku nak pegi JJ dengan DAYAHNAD ,DALINA and ramai lagi lah ! oops ,termasuk adik aku FARISHA tu ! sebokk jea ! dye pun nak ikut jugak ! aku dengan kawan sekolah lama aku dulu , lama tak HANG !  RINDU GILEE siott ! wahh :D , SO ,thats my time lah "____" korang adaaa ? tak ada lettewwwww! Hiwwhiwwhiww ! GOOD !tak sabarnya nak jumpaa you alls ! macam macam aku nak cite , macam macam aku nak buat dengan dorangg nntyy , HAHA :) okay okayy ! kejap lagi aku nak sekolahh ! SO , nak melaram jap ! hari ni hari jumaat ! malas :( nak pegii tahuu ! ibuu tu lah suruh pegi ! SO ! pegi jeaa lahh ! nnty melawan kang ! COP anak derhaka pulaak yewww !
                                         K sayangg byeeeeeeeeeeeeee :) muah  muahh .

No comments: